PracaGrupypl.praca.szukana › WebMaster szuka zleceń

  • 1. Data: 2002-08-02 11:28:44
    Temat: WebMaster szuka zleceń
    Od: <m...@p...onet.pl>

    studiuje zaocznie Informatykę w Nowym Sączu
    projektuje strony internetowe
    mam tytół technika informatyka
    znajomość programów
    Ms OFFICE, turbo pascal, css,html,ulead Photoimpact,
    MS Windows 95/98/2000
    c,c++,Visual Basic

    znam sie na komputerach mogę składać komputery
    wgrywać oprogramowanie, jestem na bierząco z branżą informatyczną z
    technologiami nowymi i cenami podzespołów - mogę pracować w sklepie komputerowym

    szukam jakich kolwiek zleceń dotyczących stron internetowych, także zdalnie
    przez e-mail, profesjonalne wykonanie, tanio
    niebawem za 2 tygodnie wpłynie ma moje konto WWW moja strona internetowa
    republika.pl\maciek_musix

    szukam pracy gdyż jestem studentem studiów zaocznych i potrzebuje środków do
    zapłacenia czesnych

    kontakt ze mną :
    m...@p...fm