PracaGrupypl.praca.szukana › Osoba z doswiadczeniem w pracy w administracji szuka pracy

  • 1. Data: 2002-08-02 10:08:45
    Temat: Osoba z doswiadczeniem w pracy w administracji szuka pracy
    Od: "Adam Nastula" <a...@i...org.pl>

    Jestem zainteresowana podjeciem pracy jako pracownik biurowy lub do pracy
    lekkiej fizycznej, np. sprzatanie lub opieka nad dzieckiem. Mam 44 lata,
    wyksztalcenie srednie ekonomiczne z matura plus egzamin panstwowy z jezyka
    niemieckiego. Posiadam doswiadczenie w pracy w administracji, jak i w
    ksiegowosci. Potrafie dobrze zorganizowac powierzone mi stanowisko pracy.
    Jestem osoba dyspozycyjna, zdyscyplinowana, powaznie traktuje powierzone mi
    obowiazki zawodowe. Posiadam takze doswiadczenie w opiece nad dziecmi. Lubie
    dzieci i jestem cierpliwa.
    Ewentualne odpowiedzi prosze kierowac na nr telefonu:

    658-14-07 od godz. 10

    oraz na adresy e-mail:

    a...@i...org.pl

    a...@u...idn.org.pl