PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wczasy pod gruszą czyli....

  • 1. Data: 2002-04-18 13:06:16
    Temat: Wczasy pod gruszą czyli....
    Od: <a...@p...onet.pl>

    ....560 zł netto (z tego co pamietam) przy wykorzystaniu 14 dni urlopu
    wypoczynkowego - to obowiązek, czy dobra wola pracodawcy ????
    Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-04-18 16:14:03
    Temat: Re: Wczasy pod grusz? czyli....
    Od: No Name <v...@w...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > .....560 zł netto (z tego co pamietam) przy wykorzystaniu 14 dni urlopu
    > wypoczynkowego - to obowiązek, czy dobra wola pracodawcy ????
    > Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi.

    Obowiązek i to bolesny. W praktyce rzadko stosowany. Fundusz socjalny
    nie jest obowiązkowy dla małych firm, ale "guszowe" jest obligatoryjne.
    Jak nie masz KP idź do kięgarni i poczytaj cały rozdział o funduszu
    socjalnym (nie zrażaj się, jeżeli w twojej firmie nie ma obowiązku go
    tworzyć; czytaj do końca). Jeżeli sobie nie poradzisz to:
    a/ nie zasługujesz na dodatkowe pieniądze
    b/ poczekaj, aż mi się zechce zacytować paragraf.

    z pozdrowieniami od Catberta, Demonicznego Szfa HR

  • 3. Data: 2002-04-18 20:10:57
    Temat: Re: Wczasy pod gruszą czyli....
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl> <a...@p...onet.pl>
    napisal(a):

    > ....560 zł netto (z tego co pamietam) przy wykorzystaniu 14 dni urlopu
    > wypoczynkowego - to obowiązek, czy dobra wola pracodawcy ????
    > Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    Kwota jest co roku troche inna. Jezeli zaklad pracy nie ma zakladowego funduszu
    swiadczen to swiadczenie urlopowe MUSI byc wyplacone.

    Pozdrawiam ,
    Tadeusz Studnik

  • 4. Data: 2002-04-18 21:46:58
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > W artykule <1...@n...onet.pl> <a...@p...onet.pl>

    > Kwota jest co roku troche inna. Jezeli zaklad pracy nie ma zakladowego
    funduszu
    > swiadczen to swiadczenie urlopowe MUSI byc wyplacone.

    http://www.dziesiecina.com.pl/nasze_opinie/dochodowy
    /no_14.htm
    czy powyższe oznacza, że jezeli mam tak sprytnego pracodawcę, który zatrudnia
    11 osób i ma fundusz świadczeń socjalnych to nie dostanę "gruszowego" :(((
    Jak przekonać się na 100% że ten fundusz istnieje na 100%, a nie jest tylko
    wymówką żeby nie wypłacic świadczenia ???
    Pozdr.
    Andrzej

  • 5. Data: 2002-04-19 11:46:51
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    napisal(a):

> [...]
    > 11 osób i ma fundusz świadczeń socjalnych to nie dostanę "gruszowego" :(((
    Jezeli jest fundusz to jest tez regulamin czy cos podobnego, wedlug ktorego
    rozne swiadczenia moga byc z tego funduszu wyplacane. Moze to byc uzaleznione
    np. od liczby dzieci, zarobkow itp.

    > Jak przekonać się na 100% że ten fundusz istnieje na 100%, a nie jest tylko
    > wymówką żeby nie wypłacic świadczenia ???
    Tego nie przerabialem. Ale kluczem tu jest ten "regulamin" (mozliwe, ze to sie
    inaczej nazywa)

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik

  • 6. Data: 2002-04-22 13:22:31
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > ....560 zł netto (z tego co pamietam) przy wykorzystaniu 14 dni urlopu
    > wypoczynkowego - to obowiązek, czy dobra wola pracodawcy ????

    Jeszcze jedno pytanie związane z tematem, czy wypłacany dodatek za "wczasy.."
    ma coś wspólnego z czasem pracy, np. ja jestem zatrudniony od 1.12.2001,
    bo teraz pojawiła się nowa "koncepcja" mojego pracodawcy, a mianowicie że mi
    się nie należy bo jestem za krótko zatrudniony :(((
    Pozdr.

  • 7. Data: 2002-04-22 19:41:23
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    napisal(a):

> [...]
    > bo teraz pojawiła się nowa "koncepcja" mojego pracodawcy, a mianowicie że mi
    > się nie należy bo jestem za krótko zatrudniony :(((
    To ciekawe, może by tak zaczac kolekcjonować takie "koncepcje" :)
    Wczasy pod gruszą przysługują w przypadku gdy twoj urlop wynosil min dwa
    tygodnie (przy okazji pytanie: 14 dni roboczych czy 10?) i nie ma
    Zakladowego funduszu... I kropka.:)
    Posle na priva ustawe. Wydrukuj, pokaz czarno na bialym u mnie po pokazaniu
    "koncepcje" sie skonczyly.

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik

  • 8. Data: 2002-04-23 07:30:50
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wczasy pod gruszą przysługują w przypadku gdy twoj urlop wynosil min dwa
    > tygodnie (przy okazji pytanie: 14 dni roboczych czy 10?)
    21 - cały marzec :D
    > i nie ma
    > Zakladowego funduszu... I kropka.:)
    > Posle na priva ustawe. Wydrukuj, pokaz czarno na bialym u mnie po pokazaniu
    > "koncepcje" sie skonczyly.
    Mam nadzieję że u mnie też się skończą, bo to już nawet nie chodzi o te 503 zł.
    ale nie lubię jak się robi ze mnie głupa.
    Pozdr.