PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje

  • 1. Data: 2002-04-18 13:19:27
    Temat: Referencje
    Od: "Piotr Pietrus" <P...@C...pl>

    Szukam wzorcow referencji wystawianych przez pracodawce. Czy ktos ma moze
    cos takiego lub wie gdzie mozna znalezc w sieci cos sensownego.
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-04-18 14:25:42
    Temat: Re: Referencje
    Od: "wojak" <z...@p...onet.pl>

    Poruszyli ten temat kilka dni temu - niestety bez odzewu - gdyby tym razem
    się udało - to poproszę kopie do mnie tez.

    Wojtas

  • 3. Data: 2002-04-20 20:53:15
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Piotr Pietrus" <P...@C...pl>
    >Szukam wzorcow referencji wystawianych przez pracodawce. To niemożliwe, już byś coś
    znalazł
    >Czy ktos ma moze
    >cos takiego lub wie gdzie mozna znalezc w sieci cos sensownego.
    Np. serwisy firm rekrutujących tudzież portale