PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/zdalna - programista lub bazodanowiec lub administrator

  • 1. Data: 2002-07-01 15:06:48
    Temat: Warszawa/zdalna - programista lub bazodanowiec lub administrator
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    szukam pracy w zawodzie informatyka ze specjalnością bazy danych
    (administracja, programowanie) - na bazie postgresql, programista
    (głównie perl, ale przeniesienie się na inny język to nie problem) lub
    administrator (serwery i usługi na nich, wraz z zapewnianiem
    bezpieczeństwa).
    mam doświadczenie, chęć pracy i zapał. szukam pracy wymagającej - duża
    ilość ciekawych zagadnień.

    pracy szukam najchętniej w warszawie lub okolicach, jednakże mogę
    pracować w systemie telepracy lub z dojazdami do innych miast (ale nie
    codziennymi). przeprowadzić się na razie raczej nie mogę, choć czysto
    teoretycznie patrząc jest to możliwe - zależałoby głównie od zarobków.

    moje cv jest dostępne pod adresem: http://www.depesz.pl/official.html

    z poważaniem

    hubert depesz lubaczewski