PracaGrupypl.praca.szukana › Student - programista - Częstochowa lub zdalna

  • 1. Data: 2002-07-01 14:02:23
    Temat: Student - programista - Częstochowa lub zdalna
    Od: "ENTIS" <e...@p...fm>

    Jestem studentem informatyki (IV rok) i poszukuje pracy na terenie
    Częstochowy (lub zdalnie). Znam następujące technologie / języki :

    DOS (bardzo dobrze), Windows 9x/NT/2000 (bardzo dobrze), Linux (dobrze)

    C++ (dobrze), Delphi(bardzo dobrze), Pascal(bardzo dobrze), Asembler
    (średnio), Basic (podstawy)

    HTML (bardzo dobrze), CSS (dobrze), Javascript (bardzo dobrze), DHTML
    (podstawy), PHP (bardzo dobrze), Apache (podstawy)

    SQL (dobrze), MySQL (dobrze), Oracle (podstawy), BDE (bardzo dobrze)

    MsOffice (dobrze), Corel Draw (podstawy), GIMP (dobrze), Paint Shop Pro
    (dobrze), różnorodne edytory programistycze, narzędzia systemowe Windows i
    Linux.

    Moim atutem są niewygórowane wymagania płacowe (bardziej zależy mi na
    zdobyciu
    praktyki).

    Mój adres : e...@p...fm