PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - zarzadzanie, sprzedaż etc. :)

  • 1. Data: 2004-02-27 11:41:56
    Temat: Warszawa - zarzadzanie, sprzedaż etc. :)
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Mam wykształcenie wyższe socjologiczne - dwa lata doświadczenia w
    zarządzaniu biurem (office manager) oraz kierowaniu 20 - osobowym zespołem
    handlowców. Współtworzyłam również programy motywacyjne dla pracowników.
    Skończyłam również kurs samodzielnej księgowej + półtoraroczna praktyka w
    dziale finansowym.

    Znajomość technik sprzedaży i negocjacji, zasad organizacji, tworzenia i
    funkcjonowania podmiotów gospodarczych znajomość zagadnień prawa pracy,
    ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawa cywilnego, rynku ubezpieczeń w
    Polsce, leasingu oraz rynku telekomunikacyjnego. Zdolności techniczno oraz
    organizacyjne. Prawo jazdy kat. B (czynne)

    Na życzenie prześlę szczegółowe cv.
    E-mail: k...@w...pl

    P.S.Interesuje mnie praca na podstawie umowy o pracę.

    --
    Kasik
    GG: 243137