PracaGrupypl.praca.szukana › Podejmę pracę jako PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY, MERCHANDISER, KONSULTANT, AUDYTOR, ANKIETER itp.-PODKARPACIE i MAŁOPOLSKA

  • 1. Data: 2004-02-27 09:51:09
    Temat: Podejmę pracę jako PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY, MERCHANDISER, KONSULTANT, AUDYTOR, ANKIETER itp.-PODKARPACIE i MAŁOPOLSKA
    Od: "Krzysztof" <l...@o...pl>

    Pilnie szukam pracy dodatkowej. Kilka razy w roku wyjeżdżam w delegacje
    zagraniczne, gdzie pełnię funkcję m.in. tłumacza j. ang., a pomiędzy wyjazdami
    (przez 4-6 tygodni, a czasem nawet 2-3 miesiące) mam dużo wolnego czasu i
    jestem całkowicie dyspozycyjny. Wykształcenie wyższe, angielski b.dobry,
    własny samochód, tel.kom., komputer ze stałym łączem internetowym, skanerem
    itp., kilkuletnie doświadczenie w handlu na stanowisku przedstawiciela
    handlowego i w prowadzeniu własnej działalności-usług marketingowych (w branży
    spożywczej i reklamie), dobra znajomość rynku Polski płd.-wsch. Otwarty na
    wszelkie poważne oferty pracy i warunki zatrudnienia (umowa o dzieło itp.).