PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/ stała

  • 1. Data: 2002-09-06 20:00:05
    Temat: Warszawa/ stała
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    Podejmę pracę jako kierowca lub jakąkolwiek inną gwarantującą w miarę stałe
    dochody. Mam 30 lat, posiadam średnie wykształcenie techniczne i wyższe
    humanistyczne. Dotychczas pracowałem w telekomunikacji (sprzedaż usług,
    obsługa klienta). Mam doświadczenie w różnych pracach gospodarczych jak
    naprawy i stawianie ścianek działowych w biurach, malowanie, drobne prace
    ślusarskie. Bardzo chętnie podejmę pracę w której mógłbym pogłębić wiedzę z
    zakresu IT. CV wyślę na życzenie.
    PZDR
    Darek