PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista C++/cokolwiek Śląskie

  • 1. Data: 2002-09-06 18:20:54
    Temat: Programista C++/cokolwiek Śląskie
    Od: "Melon" <m...@g...pl>

    Właśnie kończę studia magisterskie na Uniwersytecie Śląskim, kierunek
    informatyka (nie obroniłem tylko pracy). Poszukuję pracy w poważnej firmie
    na stanowisku programisty C++ bądź innym, dającym możliwości rozwoju. Nie
    posiadam udokumentowanego doświadczenia i gotowy jestem na początku pracować
    za chleb i wodę (no i jeszcze parę groszy na kwiatka dla dziewczyny by się
    przydało). Apeluję do wszystkich pracodawców na terenie aglomeracji
    śląskiej: Nie pozwólcie marnować się talentom!
    Dziękuję wszystkim za poświęcony czas na przeczytanie ogłoszenia a
    zainteresowanych proszę o kontakt.

    Tomasz Bochyński
    tel. (era) 692567032
    mail : T...@p...fm