-
1. Data: 2007-08-18 16:48:38
Temat: Warszawa / obsługa klienta / helpdesk
Od: "easyCALL" <r...@e...pl>
Operator telefonii Internetowej easyCALL.pl poszukuje pracownikow
obslugi klienta.
Wymagamy:
- bardzo dobrej znajomosci obslugi, budowy i konfiguracji komputerow
klasy PC,
- znajomosci zasad dzialania sieci komputerowych (w tym rowniez
konfiguracji
uslug typu Neostrada, DSL, urządzeń typu switch/router),
- dobrej dykcji, milego glosu i przyjaznego nastawienia do innych,
- zaangazowania w wykonywane obowiazki,
- umiejetnosci szybkiego uczenia sie,
- systematycznosci i dobrej organizacji pracy.
Dodatkowe atuty:
- znajomosc telefonii internetowej.
Obowiazki:
- obsluga zgloszen e-mailowych i telefonicznych w zakresie uslug
telefonii internetowej (zapewniamy szkolenie).
Oferujemy prace na pelen etat w siedzibie firmy w Warszawie (Ochota)
na dwie zmiany (8-16 i 14-22) od poniedzialku do piatku.
Forma zatrudnienia: umowa o prace.
Zgloszniea zawierające CV wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy przesylac
droga e-mailowa na adres: r...@e...pl