eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / obsługa klienta / helpdesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-08-18 16:48:38
    Temat: Warszawa / obsługa klienta / helpdesk
    Od: "easyCALL" <r...@e...pl>

    Operator telefonii Internetowej easyCALL.pl poszukuje pracownikow
    obslugi klienta.

    Wymagamy:
    - bardzo dobrej znajomosci obslugi, budowy i konfiguracji komputerow
    klasy PC,
    - znajomosci zasad dzialania sieci komputerowych (w tym rowniez
    konfiguracji
    uslug typu Neostrada, DSL, urządzeń typu switch/router),
    - dobrej dykcji, milego glosu i przyjaznego nastawienia do innych,
    - zaangazowania w wykonywane obowiazki,
    - umiejetnosci szybkiego uczenia sie,
    - systematycznosci i dobrej organizacji pracy.

    Dodatkowe atuty:
    - znajomosc telefonii internetowej.

    Obowiazki:
    - obsluga zgloszen e-mailowych i telefonicznych w zakresie uslug
    telefonii internetowej (zapewniamy szkolenie).

    Oferujemy prace na pelen etat w siedzibie firmy w Warszawie (Ochota)
    na dwie zmiany (8-16 i 14-22) od poniedzialku do piatku.

    Forma zatrudnienia: umowa o prace.

    Zgloszniea zawierające CV wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy przesylac
    droga e-mailowa na adres: r...@e...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1