PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-księgowaWarszawa-księgowa
  • Data: 2006-09-13 18:10:08
    Temat: Warszawa-księgowa
    Od: "Ela " <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poszukuję pracy w Warszawie, najchętniej w księgowości. Mam 6-letnie
    doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym. Prowadzę podatkowe księgi
    przychodów i rozchodów, ewidencje zakupów i sprzedaży, sporządzam deklaracje
    PIT i VAT, rozliczam Vat-marża. Służe pomocą przy rejestracji działalności
    gospodarczej. Dobrze opanowałam obsługę komputerowych programów księgowych oraz
    typowych urządzeń biurowych. Szybko uczę się i dostosowuję prace do wciąż
    zmieniających się przepisów. Łatwo nawiązuję kontakty z klientami biura, dbam
    by współpraca układała się wzorowo.