PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-księgowa

  • 1. Data: 2006-09-13 18:10:08
    Temat: Warszawa-księgowa
    Od: "Ela " <e...@o...pl>

    Poszukuję pracy w Warszawie, najchętniej w księgowości. Mam 6-letnie
    doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym. Prowadzę podatkowe księgi
    przychodów i rozchodów, ewidencje zakupów i sprzedaży, sporządzam deklaracje
    PIT i VAT, rozliczam Vat-marża. Służe pomocą przy rejestracji działalności
    gospodarczej. Dobrze opanowałam obsługę komputerowych programów księgowych oraz
    typowych urządzeń biurowych. Szybko uczę się i dostosowuję prace do wciąż
    zmieniających się przepisów. Łatwo nawiązuję kontakty z klientami biura, dbam
    by współpraca układała się wzorowo.

  • 2. Data: 2006-09-18 20:43:01
    Temat: Re: Warszawa-księgowa
    Od: "MarcinW" <m...@K...edu.pl>

    Zakład budżetowy Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w
    Warszawie zatrudni na umowę zlecenie jedną osobę na stanowisko księgowa ze
    znajomością Symfonii kadry i płace, (w szczególności umowy cywilno -
    prawne).

    Osoby zainteresowane prosimy przesyłać swoje cv faksem na numer
    (0-22) 887-78-28 lub mailem na adres m...@K...edu.pl do dnia
    28.09.2006 r.
    www.mscdn.edu.pl

    --