PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/ kierowca /Opiekun Floty / inne

  • 1. Data: 2004-06-29 13:27:02
    Temat: Warszawa/ kierowca /Opiekun Floty / inne
    Od: "Prezes" <r...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Mam 25 lat i prawo jazdy kat. B, poszukuje pracy w charakterze prywatnego
    kierowcy, lub też opiekuna floty samochodowej. Posiadam 3 letnie
    doświadczenie na wyżej wymienionych stanowiskach, Angielski w stopniu
    komunikatywnym, bardzo dobrą znajomość pakietu Windows, Office jak i systemu
    Carmen do obsługi floty.
    W mojej dotychczasowej pracy zajmowałem się obsługą naszych Angolo
    języcznych gości którzy przyjeżdżali na kontrakty do Polski, zajmując
    wysokie stanowiska w naszym banku, do moich zadań należały odprawy celne,
    rejestracje samochodów, jak i szkody komunikacyjne, przeglądy oraz
    utrzymanie dobrych kontaktów z serwisami, pomoc w wyborze i kompletowanie
    dokumentacji dla aut tak kupowanych przez nasz bank jak i pracowników,
    nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników procedur dotyczących
    użytkowania samochodów im przydzielonych oraz wycena i sprzedaż
    wyeksploatowanych aut.

    Pozdrawiam Rafał Galas

    Kontakt
    tel: 0-506 042 807