PracaGrupypl.praca.szukanaStudent, programista poszukuje zlecen

  • 1. Data: 2004-06-29 14:20:08
    Temat: Student, programista poszukuje zlecen
    Od: RaDzAw <r...@p...fm>

    Zajmuje sie programowaniem prawie wszelkiej masci - PHP, C, C++, C#,
    C++.NET, ASP.NET, Perl, i inne z tym zwiazane (skryptowe, powloki
    (bash), html, xml itp.) oraz bazy danych - SQLlite, MySQL, PostgreSQL,
    SQLServer. Jestem w stanie poznac nawet inny jezyk, czy silnik bazodanowy.

    Przyjme oferty zarowno zdalne, jak i rowniez w miejscu mojego
    zamieszkania (Szczecin).

    Po wiecej informacji prosze pisac na adres email podany na mojej
    skromnej stronie domowej http://radzaw.one.pl/