-
1. Data: 2003-09-29 09:57:04
Temat: Warszawa, etat, helpdesk IT, pilne
Od: " " <p...@N...gazeta.pl>
Międzynarodowa firma mediowa zatrudni osobę do pracy w dziale Helpdesku IT.
obowiązki:
- zapwenienie wsparcia pracownikom firmy z zakresu IT,
- obsługa wszelkich problemów użytkowników z zakresu IT,
- rejestracja zgłoszeń o problemach, obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym
czasie,
- szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych,
wymagania:
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows 9x, NT, 2000, XP(popatra praktyką,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- ogólna znajomość zagadnień sieciowych (budowa sieci, protokoły TCP/IP,
IPX/SPX),
- znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
dodatkowe atuty:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku Helpdesk IT
- szkolenia specjalistyczne z zakresu IT (głównie Microsoft)
Kandydat powinien cechować się:
- odpornością na stres (praca w szybkim tempie, rozwiązywanie wielu problemów
w bardzo krótkim czasie)
- skrupulatność i dokładność
- obowiązkowość
- umiejętnośc pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- zaradność
CV (wraz ze zdjęciem) oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres email:
p...@g...pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/