eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa, etat, helpdesk IT, pilne
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-09-29 09:57:04
    Temat: Warszawa, etat, helpdesk IT, pilne
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Międzynarodowa firma mediowa zatrudni osobę do pracy w dziale Helpdesku IT.

    obowiązki:

    - zapwenienie wsparcia pracownikom firmy z zakresu IT,
    - obsługa wszelkich problemów użytkowników z zakresu IT,
    - rejestracja zgłoszeń o problemach, obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym
    czasie,
    - szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych,

    wymagania:

    - bardzo dobra znajomość środowiska Windows 9x, NT, 2000, XP(popatra praktyką,
    - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    - ogólna znajomość zagadnień sieciowych (budowa sieci, protokoły TCP/IP,
    IPX/SPX),
    - znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

    dodatkowe atuty:

    - doświadczenie zawodowe na stanowisku Helpdesk IT
    - szkolenia specjalistyczne z zakresu IT (głównie Microsoft)

    Kandydat powinien cechować się:

    - odpornością na stres (praca w szybkim tempie, rozwiązywanie wielu problemów
    w bardzo krótkim czasie)
    - skrupulatność i dokładność
    - obowiązkowość
    - umiejętnośc pracy w zespole
    - wysoka kultura osobista
    - zaradność

    CV (wraz ze zdjęciem) oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres email:

    p...@g...pl

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1