eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa, etat, helpdesk IT, pilneWarszawa, etat, helpdesk IT, pilne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!opa
    l.futuro.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: " " <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa, etat, helpdesk IT, pilne
    Date: Mon, 29 Sep 2003 09:57:04 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 39
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bl8t6i$9rm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1064829424 28325 10.201.6.118 (29 Sep 2003 09:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Sep 2003 09:57:04 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Mon, 29 Sep 2003 09:14:58 +0000 (UTC)
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 81.210.22.229
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1064826898 10102 172.20.26.245 (29 Sep 2003
    09:14:58 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Sep 2003 09:14:58 +0000 (UTC)
    X-Original-X-User: praca-helpdesk
    X-Original-X-Forwarded-For: 81.210.22.229
    X-Original-X-Remote-IP: 81.210.22.229
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#hell.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.08.27
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:39178
    [ ukryj nagłówki ]

    Międzynarodowa firma mediowa zatrudni osobę do pracy w dziale Helpdesku IT.

    obowiązki:

    - zapwenienie wsparcia pracownikom firmy z zakresu IT,
    - obsługa wszelkich problemów użytkowników z zakresu IT,
    - rejestracja zgłoszeń o problemach, obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym
    czasie,
    - szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych,

    wymagania:

    - bardzo dobra znajomość środowiska Windows 9x, NT, 2000, XP(popatra praktyką,
    - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    - ogólna znajomość zagadnień sieciowych (budowa sieci, protokoły TCP/IP,
    IPX/SPX),
    - znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

    dodatkowe atuty:

    - doświadczenie zawodowe na stanowisku Helpdesk IT
    - szkolenia specjalistyczne z zakresu IT (głównie Microsoft)

    Kandydat powinien cechować się:

    - odpornością na stres (praca w szybkim tempie, rozwiązywanie wielu problemów
    w bardzo krótkim czasie)
    - skrupulatność i dokładność
    - obowiązkowość
    - umiejętnośc pracy w zespole
    - wysoka kultura osobista
    - zaradność

    CV (wraz ze zdjęciem) oraz list motywacyjny proszę przesyłać na adres email:

    p...@g...pl

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1