PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/cała Polska.Programista Oracle.Praca zdalna

  • 1. Data: 2003-12-14 13:01:21
    Temat: Warszawa/cała Polska.Programista Oracle.Praca zdalna
    Od: "bdoracle" <b...@o...pl>

    Witam,

    poszukuję pracy zdalnej w charakterze projektanta/programisty
    baz danych Oracle. Jestem z okolic Warszawy.

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie zawodowe, biegłą znajomość:
    SQL, PLSQL, Forms 5.0/6.x, Reports 3.0/6.x,
    Designer (łącznie z generacją formatek), baz danych 8/8i/9i,
    a także dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

    Brałem udział w realizacji kilku projektów w całości opartych
    na technologii Oracle: kadry i płace, księgowość,
    wycena nieruchomości i gruntów, obieg dokumentów, CRM.

    Jestem w 100% dydpozycyjny.

    Interesuje mnie TYLKO praca zdalna. Posiadam samochód i
    mogę dojechać do Warszawy 1,2 razy w tygodniu.
    Mam stałe łącze internetowe.

    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt
    e-mail'owy: b...@o...pl

    CV prześlę na życzenie.