PracaGrupypl.praca.szukanaRECEPCJONISTKA PO PRAKTYCE W UE. TYLKO POWAŻNE OFERTY Z W-Wy

  • 1. Data: 2003-12-14 10:35:50
    Temat: RECEPCJONISTKA PO PRAKTYCE W UE. TYLKO POWAŻNE OFERTY Z W-Wy
    Od: "Ewa Lenart" <e...@W...gazeta.pl>

    Jestem 24 - letnią studentką 3 roku socjologii. Obecnie pracuję w banku jako
    recepcjonistka. Mam doświadczenie jako recepcjonistka i asystentka w kilku
    warszawskich firmach m.in. w duzym koncernie farmaceutycznym i firmie
    Bankomat24/Euronet. Odbyłam również miesięczny staż w jednym z biur UE w
    Brukseli. Jestem osobą bardzo zdyscyplinowaną, stanowczą, energiczną,
    punktualną, otwartą na kontakty z ludźmi.
    Bardzo dobrze znam język angielski a także program word i excel. Szybko
    piszę na klawiaturze i obsługuję wszelkie urządzenia biurowe. Szukam pracy
    niekoniecznie jako recepcjonistka, ale również w dziale obsługi klienta, czy
    jako asystentka.Interesuje mnie wyłącznie umowa o pracę w Warszawie.

    Ewa Lenart