eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa, Tłumaczenia, angielski, dział handlowy, obsługa klient
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-01-21 11:01:51
    Temat: Warszawa, Tłumaczenia, angielski, dział handlowy, obsługa klient
    Od: "Przemysław Janowski" <n...@N...gazeta.pl>

    Na indywidualne życzenia wyślę kompletne CV wraz z listem motywacyjnym.
    ontakt mailowy badz telefoniczny
    kom 0504983168
    e-mail: n...@t...pl

    MOje dotychczasowe Doświadczenie:

    20/07/2003- Towarzystwo Rozwoju Rodziny,
    Warszawa
    Główne obowiązki:
    &middot; Wykonywanie tłumaczeń tekstów z języka angielskiego z tematyki
    ginekologicznej, socjalnej, antykoncepcyjnej oraz medycznej
    &middot; prace biurowe

    01/12/2002- 11/07/2003 E plus M Ltd. Stara Iwiczna
    k. Warszawy

    Asystent Prezesa firmy, Dział Handlowy
    Główne obowiązki:
    &middot; Organizowanie spotkań, zebrań oraz podróży służbowych prezesa
    &middot; Utrzymywanie kontaktu z dostawcami z Chin, Tajlandii, Bangladeszu,
    Francji oraz odbiorcami z Węgier
    &middot; Aktywne uczestniczenie w tworzeniu kolekcji odzieżowych &#8211; poprzez
    ustalanie szczegółów z dostawcami oraz odbiorcami firmy, przygotowywanie
    prezentacji
    &middot; Składanie zamówień do dostawców zagranicznych oraz negocjacje z
    zakresu warunków dostaw, szczegółów dotyczących zakupowanych towarów
    &middot; Tłumaczenia z jęz. angielskiego faktur oraz pism handlowych
    &middot; Zapewnianie swobodnego przepływu informacji w obrębie firmy
    &middot; Obsługa korespondencji (snail mail, email)
    &middot; administracja biurem (logistyka, zakupy)

    01/09/2002-20/11/2002 Business Point Customer Int. Center Warszawa
    Obsługa klienta, konsultant telefoniczny
    Główne obowiązki:
    &middot; Telefoniczna obsługa klienta, &#8216;podpisywanie&#8217; umów
    telefonicznych,
    uzupełnianie, weryfikacja i aktualizacja baz danych

    06/2002-30/08/2002 Polskie Centrum Marketingowe
    Warszawa

    Obsługa klienta, konsultant telefoniczny Główne obowiązki:
    &middot; Telefoniczna obsługa klienta, &#8216;podpisywanie&#8217; umów
    telefonicznych,
    wpisywanie danych komputerowych, weryfikacja i aktualizacja baz danych,
    aktywna sprzedaż przez telefon

    04/2003-07/2003 Towarzystwo Rozwoju Rodziny, Telekomunikacja Polskiej i inn.&middot;
    free-lancer - tłumaczenia tekstów z jęz. angielskiego o tematyce
    medycznej, technicznej oraz telekomunikacyjnej


    Na indywidualne życzenia wyślę kompletne CV wraz z listem motywacyjnym.
    ontakt mailowy badz telefoniczny
    kom 0504983168
    e-mail: n...@t...pl


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1