PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyk / Warszawa

  • 1. Data: 2004-01-21 10:38:59
    Temat: Informatyk / Warszawa
    Od: "Adrian Majchrzak" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuję stałej pracy lub zlecenie/dzieło jako grafik / webmaster /
    helpdesk / Informatyk / Elektronik w Warszawie

    Portfolio : www.design3d.republika.pl w dziale Moja twórczość
    Techniki : html, css, php, mysql.
    Soft : Dreamweaver, Fireworks, Photoshop
    Systemy : dos/windows NT/9x/2k3/2k/XP podstawy linuxa
    Inne: Office, 3D Studio MAX, PageMaker, podstawy QuarkXPress
    Znajomość budowy sieci LAN protokół TCP/IP, doświadczenie przy stawianiu
    sieci, konserwacja i składanie PC, mam małe doświadczenie przy naprawach
    monitorów , zasilaczy ATX oraz drukarek firmy Epson, znajomość angielskiego
    na tyle że bez problemu czytam dokumentacje techniczne ;). Mam doświadczenie
    w telefonicznej i bezpośredniej obsłudze klienta, prowadzenie rozmów
    handlowych, serwisowych itp. Hobbystycznie składam i projektuję cyfrowe
    układy elektroniczne sterowane przez PC + tworzę do nich oprogramowanie.
    Programuję w Delphi/Pascal i C++

    Jeśli interesuje Cię moja oferta lub masz jakieś pytania pisz na maila.

    Kontakt : d...@p...onet.pl

    Pozdrawiam
    Adrian Majchrzak