eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - Support/Operations SpecialistWarszawa - Support/Operations Specialist
  • Data: 2006-09-14 19:22:40
    Temat: Warszawa - Support/Operations Specialist
    Od: "Roche Polska sp. z o.o." <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ROCHE jest wiodącą firmą na rynku produktów służących ochronie zdrowia,
    proponującą szerokie spektrum innowacyjnych rozwiązań. Od ponad stu lat
    angażujemy się w odkrywanie, rozwój, produkcję i promowanie nowych
    rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia. Nasze produkty i usługi
    ukierunkowane są na profilaktykę, diagnostykę i leczenie chorób, a tym
    samym na dbałość o dobre samopoczucie i jakość życia naszych klientów.
    W latach 2004-2005 otrzymaliśmy wiele nagród, wyróżniających naszą firmę
    m.in. jako atrakcyjnego pracodawcę w USA, Niemczech, Kanadzie, Hiszpanii
    oraz innych krajach.

    W roku 2003 firma Roche założyła w Warszawie globalny ośrodek rozwoju
    oprogramowania i zarządzania aplikacjami.
    Pharma Global Informatics Warsaw Centre of Excellence for Shared
    Application Services jako jeden z zespołów projektowych rozsianych po
    Europie i Stanach Zjednoczonych, zajmuje się rozwojem systemów
    wspierania biznesu.
    W związku z intensywnym rozwojem naszego Centrum poszukujemy osób,
    wyróżniających się talentem i zaangażowaniem.
    Jeżeli chciałbyś pracować w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci
    podejmować nowe wyzwania oraz maksymalnie wykorzystać Twoje zdolności i
    mocne strony, zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy w naszej
    firmie. To pierwszy krok do wspaniałej kariery.

    Support/Operations Specialist

    Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na wymaganym stanowisku będzie odpowiedzialna za
    koordynację wsparcia systemów świadczonego przez firmę zewnętrzną.
    Głównym zadaniem będzie pełnienie roli interfejsu między wewnętrznym
    klientem a zewnętrznym usługodawcą (pojedynczy punkt kontaktu,
    tłumaczenie problemów klienta na techniczny kontekst systemu, dbanie o
    przestrzeganie uzgodnionych procedur). Do jej obowiązków będą należały
    także m.in. identyfikowanie przyczyn problemów oraz pomoc w
    monitorowaniu wykonania SLA i procesie zarządzania zmian.


    Wymagania:

    * Dobra znajomość RedHat Linux od strony użytkownika;
    * Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
    * Zdolności analityczne;
    * Zdolności interpersonalne i łatwość komunikowania się z innymi;
    * Zorientowanie na klienta oraz umiejętność pracy w zespole.

    Mile widziane będzie:

    * Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
    * Znajomość metodologii ITIL i zagadnień Service Level Management
    * Znajomość środowiska MS Windows Server
    * Znajomość systemów baz danych Oracle i/lub MS SQL Server
    * Doświadczenie w zarządzaniu serwerem Apache i/lub BEA WebLogic
    * Doświadczenie w pracy w Service Desk

    Oferujemy:

    * Pracę na pełen etat
    * Możliwości uczestniczenia, jako członek międzynarodowego i
    wielokulturowego zespołu, w globalnych projektach informatycznych;
    * Różnorodne szkolenia oraz programy rozwojowe;
    * Możliwości rozwoju kariery zawodowej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji na adres:
    w...@r...com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1