-
1. Data: 2006-09-14 19:22:40
Temat: Warszawa - Support/Operations Specialist
Od: "Roche Polska sp. z o.o." <w...@r...com>
ROCHE jest wiodącą firmą na rynku produktów służących ochronie zdrowia,
proponującą szerokie spektrum innowacyjnych rozwiązań. Od ponad stu lat
angażujemy się w odkrywanie, rozwój, produkcję i promowanie nowych
rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia. Nasze produkty i usługi
ukierunkowane są na profilaktykę, diagnostykę i leczenie chorób, a tym
samym na dbałość o dobre samopoczucie i jakość życia naszych klientów.
W latach 2004-2005 otrzymaliśmy wiele nagród, wyróżniających naszą firmę
m.in. jako atrakcyjnego pracodawcę w USA, Niemczech, Kanadzie, Hiszpanii
oraz innych krajach.
W roku 2003 firma Roche założyła w Warszawie globalny ośrodek rozwoju
oprogramowania i zarządzania aplikacjami.
Pharma Global Informatics Warsaw Centre of Excellence for Shared
Application Services jako jeden z zespołów projektowych rozsianych po
Europie i Stanach Zjednoczonych, zajmuje się rozwojem systemów
wspierania biznesu.
W związku z intensywnym rozwojem naszego Centrum poszukujemy osób,
wyróżniających się talentem i zaangażowaniem.
Jeżeli chciałbyś pracować w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci
podejmować nowe wyzwania oraz maksymalnie wykorzystać Twoje zdolności i
mocne strony, zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy w naszej
firmie. To pierwszy krok do wspaniałej kariery.
Support/Operations Specialist
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na wymaganym stanowisku będzie odpowiedzialna za
koordynację wsparcia systemów świadczonego przez firmę zewnętrzną.
Głównym zadaniem będzie pełnienie roli interfejsu między wewnętrznym
klientem a zewnętrznym usługodawcą (pojedynczy punkt kontaktu,
tłumaczenie problemów klienta na techniczny kontekst systemu, dbanie o
przestrzeganie uzgodnionych procedur). Do jej obowiązków będą należały
także m.in. identyfikowanie przyczyn problemów oraz pomoc w
monitorowaniu wykonania SLA i procesie zarządzania zmian.
Wymagania:
* Dobra znajomość RedHat Linux od strony użytkownika;
* Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
* Zdolności analityczne;
* Zdolności interpersonalne i łatwość komunikowania się z innymi;
* Zorientowanie na klienta oraz umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane będzie:
* Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
* Znajomość metodologii ITIL i zagadnień Service Level Management
* Znajomość środowiska MS Windows Server
* Znajomość systemów baz danych Oracle i/lub MS SQL Server
* Doświadczenie w zarządzaniu serwerem Apache i/lub BEA WebLogic
* Doświadczenie w pracy w Service Desk
Oferujemy:
* Pracę na pełen etat
* Możliwości uczestniczenia, jako członek międzynarodowego i
wielokulturowego zespołu, w globalnych projektach informatycznych;
* Różnorodne szkolenia oraz programy rozwojowe;
* Możliwości rozwoju kariery zawodowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji na adres:
w...@r...com