-
1. Data: 2003-05-02 18:39:40
Temat: Warszawa/Specjalista ds. marketingu (marketing manager)
Od: <k...@b...pl>
Poszukujemy specjalisty ds. marketingu
(Marketing Manager)
Wymagania
a.. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: lingwistyczne, socjologia,
psychologia, informatyka, marketing, zarządzanie)
b.. wiedza z dziedziny marketingu usług oraz przynajmniej 2-letnie,
praktyczne doświadczenie w tym zakresie
c.. praktyczna znajomość jęz. angielskiego na poziomie FC lub wyższym
d.. sprawność językowa (dot. jęz. polskiego i angielskiego):
a.. komunikatywność, poprawność w mowie i piśmie
b.. umiejętność sporządzania dwujęzycznych ofert i materiałów
marketingowych
c.. twórcze, kreatywne podejście językowe
d.. praktyczna znajomość różnych form wypowiedzi
e.. umiejętność redagowania przetłumaczonego tekstu
e.. bardzo dobra znajomość obsługi oprogramowania (Word, Excel,
Powerpoint, e-mail, Internet)
f.. prawo jazdy
Cechy
a.. wysoka motywacja do pracy
b.. samodzielność, niezależność, odwaga wyrażania własnego zdania
c.. łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów; umiejętność zjednywania
sobie ludzi
d.. umiejętność słuchania i przekonywania
e.. umiejętności negocjacyjne
f.. umiejętność pracy w zespole
g.. kreatywność, "świeżość"
h.. temperament, siła przebicia
i.. elastyczność, uniwersalność, odwaga - gotowość podejmowania się nowych
zadań
Dodatkowe atuty (mile widziane)
a.. znajomość branży informatycznej
b.. znajomość problematyki i branży tłumaczeń
c.. wiedza i/lub doświadczenie w dziedzinie PR
d.. umiejętność tłumaczenia i/lub redagowania tłumaczenia
e.. umiejętności informatyczne (makra Office, Internet, Java, HTML, PHP,
ASP, SQL, Windows Server)
Zapewniamy
a.. pracę w wymagającej, ale przyszłościowej, ciągle rozwijającej się
branży IT
b.. stabilną pozycję firmy na rynku
c.. kameralny, młody i sympatyczny zespół współpracowników
d.. dużą samodzielność i wpływ na kształtowanie i realizację strategii
firmy
e.. możliwość realizacji twórczych pomysłów
f.. wsparcie dążenia do uniwersalizowania wiedzy i umiejętności
Opis stanowiska
Specjalista ds. marketingu odpowiada za realizację celów strategicznych i
operacyjnych w zakresie pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jest to
stanowisko samodzielne, wymagające ścisłej współpracy ze specjalistą ds.
obsługi klienta. Specjalista ds. marketingu podlega dyrektorowi firmy. Do
jego obowiązków należy m.in.:
a.. udział w opracowywaniu strategii firmy,
b.. przygotowywanie planów marketingowych,
c.. planowanie i realizacja kampanii marketingowych (głównie marketing
bezpośredni: e-mail, telemarketing, poczta, Internet), skierowanych do
niewielkich, wyselekcjonowanych grup klientów w kraju i za granicą,
d.. działania mające na celu utrzymanie klientów i optymalizację
współpracy z nimi (we współpracy ze specjalistą ds. obsługi klienta),
e.. aktualizacja firmowych stron WWW przeznaczonych dla klientów,
f.. tworzenie i propagowanie wizerunku medialnego firmy.
Ze względu na specyfikę firmy (tworzy ją kameralny, ściśle współpracujący ze
sobą zespół osób uniwersalnych na tyle, by w razie potrzeby przejmować
nawzajem swoje obowiązki) wskazane jest, aby specjalista ds. marketingu mógł
wykonywać przynajmniej niektóre z poniższych zadań:
a.. redagowanie tłumaczeń o tematyce informatycznej
b.. wykonywanie zadań specjalisty ds. obsługi klienta w razie jego
nieobecności lub w przypadku spiętrzenia prac,
c.. opieka nad sprzętem, oprogramowaniem, siecią LAN i połączeniami
internetowymi firmy - samodzielnie lub tylko nadzór nad działaniami firmy
serwisowej,
d.. rozliczenia klientów, analizy finansowe,
e.. współpraca z Koordynatorem zespołu tłumaczy i redaktorów w zakresie
polityki kadrowej (przygotowywanie ofert o pracy, przygotowywanie i
przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych).
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem oraz listu
motywacyjnego na adres:
p...@b...pl
--
Krzysztof Przyłucki
BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych
ul. Suwak 4; 02-676 Warszawa
tel. 843-35-63; fax 853-69-15
www.btinfo.com.pl