PracaGrupypl.praca.oferowana › Cały kraj/Nauczyciel(ka) od skrzypiec

  • 1. Data: 2003-05-02 18:39:30
    Temat: Cały kraj/Nauczyciel(ka) od skrzypiec
    Od: "Hipisio" <h...@w...pl>

    Poszukuję osoby która dobrze gra na skrzypcach i do której mógłbym
    wyjechać na 2-3 tygodnie w celu nauczenia się gry na tym instrumencie.
    chodzi mi o zorganizowanie takiego jedno, dwu osobowego warsztatu
    muzycznego z noclegiem. obecnie mam nauczyciela od gry na skrzypcach,
    ale niestety nie bedzie on w stanie uczyć mnie w wakacje. chodzi mi o
    2-3 godziny dziennie. proszę na adres: h...@w...pl przysłać swoje
    oferty wraz z ceną za cały pobyt. najlepiej osoby miłe i z dużą dawką
    cierpliwości.
    pozdrawiam