eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa: Specjalista ds. call centre
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-01-15 13:25:50
    Temat: Warszawa: Specjalista ds. call centre
    Od: "Jarosław Sokołowski" <j...@g...pl>

    Pierwsza polska tania linia lotnicza AIR Polonia poszukuje kandydatow na
    stanowisko:
    Specjalista ds. call centre.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    - współpracę z zewnętrznym call centre nastawionym na prowadzenie sprzedaży
    oraz komunikację z klientami
    - support w zakresie obsługi systemu rezerwacyjnego dla użytkowników, w tym
    także dla konsultantów z zewnętrznego call centre
    - identyfikowanie błędów i problemów dotyczących pracy call centre, w tym też
    kontrola nagrań prowadzonych rozmów oraz dążenie do poprawy poziomu obsługi
    klienta
    - prowadzenie szkoleń dla konsultantów call centre w zakresie obsługi klienta
    oraz użytkowania systemu rezerwacyjnego
    - support dla konsultantów call centre z zakresie systemu rezerwacyjnego

    Wymagania:

    Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe w zakresie ekonomii lub marketingu,
    wskazane jest zamiłowanie informatyczne;
    Doskonała znajomość podstawowych aplikacji biurowych i umiejętność pracy w
    internecie na poziomie zaawansowanego użytkownika;
    Doświadczenie i udokumentowane wyniki w pracy na takich samych lub podobnych
    stanowiskach - zaletą będzie doświadczenie w pracy w call centre nastawionym
    na prowadzenie sprzedaży;
    Doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami;
    Biegły angielski w mowie i piśmie. Znajomość innych języków będzie dodatkowym
    atutem.
    Umiejętność samodzielnego działania i rozwiązywania problemów;
    Zdolności analityczne, kreatywność;
    Odporność na stres;
    Wysoka kultura osobista;
    Dyspozycyjność.

    Oferujemy:

    Kontakt z nowoczesnymi technologiami,
    Ciekawa i twórcza praca na samodzielnym stanowisku w szybko rozwijającej się
    firmie typu "low cost carrier"
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub o dzieło.



    Aplikacje, CV wraz z listem motywacyjnym, prosimy przesyłać na adres:
    i...@a...com.pl z dopiskiem "Specjalista ds. call centre"

    W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    Informujemy jednocześnie, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Pozdrawiam,

    Jarosław Sokołowski

    Air Polonia Sp. z o.o.
    Al. Krakowska 106, PL 02-256 Warszawa
    Tel. +48 (22) 3320801-02


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1