eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa: Specjalista ds. call centreWarszawa: Specjalista ds. call centre
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!moderators!sal
    From: "Jarosław Sokołowski" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa: Specjalista ds. call centre
    Date: Thu, 15 Jan 2004 14:25:50 +0100 (CET)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 67
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bu5jgt$c4i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1074169501 12422 149.156.96.35 (15 Jan 2004 12:25:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2004 12:25:01 +0000 (UTC)
    Content-Length: 2448
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Remote-IP: mail.airpolonia.com.pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1074155869 12434 172.20.26.239 (15 Jan 2004
    08:37:49 GMT)
    X-Original-X-User: jaroslavus
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2004 08:37:49 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: mail.airpolonia.com.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 15 Jan 2004 08:37:49 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:41603
    [ ukryj nagłówki ]

    Pierwsza polska tania linia lotnicza AIR Polonia poszukuje kandydatow na
    stanowisko:
    Specjalista ds. call centre.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    - współpracę z zewnętrznym call centre nastawionym na prowadzenie sprzedaży
    oraz komunikację z klientami
    - support w zakresie obsługi systemu rezerwacyjnego dla użytkowników, w tym
    także dla konsultantów z zewnętrznego call centre
    - identyfikowanie błędów i problemów dotyczących pracy call centre, w tym też
    kontrola nagrań prowadzonych rozmów oraz dążenie do poprawy poziomu obsługi
    klienta
    - prowadzenie szkoleń dla konsultantów call centre w zakresie obsługi klienta
    oraz użytkowania systemu rezerwacyjnego
    - support dla konsultantów call centre z zakresie systemu rezerwacyjnego

    Wymagania:

    Wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe w zakresie ekonomii lub marketingu,
    wskazane jest zamiłowanie informatyczne;
    Doskonała znajomość podstawowych aplikacji biurowych i umiejętność pracy w
    internecie na poziomie zaawansowanego użytkownika;
    Doświadczenie i udokumentowane wyniki w pracy na takich samych lub podobnych
    stanowiskach - zaletą będzie doświadczenie w pracy w call centre nastawionym
    na prowadzenie sprzedaży;
    Doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami;
    Biegły angielski w mowie i piśmie. Znajomość innych języków będzie dodatkowym
    atutem.
    Umiejętność samodzielnego działania i rozwiązywania problemów;
    Zdolności analityczne, kreatywność;
    Odporność na stres;
    Wysoka kultura osobista;
    Dyspozycyjność.

    Oferujemy:

    Kontakt z nowoczesnymi technologiami,
    Ciekawa i twórcza praca na samodzielnym stanowisku w szybko rozwijającej się
    firmie typu "low cost carrier"
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub o dzieło.



    Aplikacje, CV wraz z listem motywacyjnym, prosimy przesyłać na adres:
    i...@a...com.pl z dopiskiem "Specjalista ds. call centre"

    W aplikacji prosimy umieścić klauzulę o ochronie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawa z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik
    Ustaw Nr 133 Poz. 883)

    Informujemy jednocześnie, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Pozdrawiam,

    Jarosław Sokołowski

    Air Polonia Sp. z o.o.
    Al. Krakowska 106, PL 02-256 Warszawa
    Tel. +48 (22) 3320801-02


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1