PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Developer Java - Scala <=

  • 1. Data: 2015-09-21 12:37:58
    Temat: Warszawa => Senior Developer Java - Scala <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client we are looking for:

    *****
    ***** Senior Developer Java - Scala
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Main responsibilities:

    * working on improving a large, high speed internet based system key
    to our business
    * technical leadership and mentoring for the rest of the development
    team
    * ensuring that tools and processes which are needed to ensure system
    quality are in place whilst those tools or processes which are
    getting in the way of delivering high quality code as quickly as
    reasonable are identified and replaced or removed
    * leading refactoring efforts, proposing, analyzing and vetting
    architectural changes, code reviews and transferring knowledge to
    team members
    * supporting the Project Manager and operations team in developing
    plans to improve existing functionality and deploy new functions

    ***** We expect you have:

    * experience of working in large / high capacity / very high
    transaction rate / highly efficient systems
    * very good knowledge of and practical experience in Scala, C++, Java,
    C programming
    * at least one year experience working in Agile development
    environment
    * well experienced in code refactoring
    * TDD and/or BDD experience

    ***** Nice to have:

    * PaaS experience
    * knowledge of NoSQL databases
    * knowledge of Hadoop / MapReduce
    * knowledge of REST interfaces, Big Data
    * some experience of working with open source or public IaaS
    technologies (Amazon / Eucalyptus / OpenStack, etc.)

    ***** We offer:

    * attractive sallary
    * flexible working hours
    * possibility to partially work at home

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/4870-b5969c6b6ad0db577ee1
    aad7b1f.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=4d0b766d452be4b7d3a46790013776c6