PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Rzeszów => Java Developer - Java and of the J2EE Stack components <=

  • 1. Data: 2015-09-21 12:24:48
    Temat: Rzeszów => Java Developer - Java and of the J2EE Stack components <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client, company creating BPM systems, we are looking for:

    *****
    ***** Java Developer - Java and of the J2EE Stack components
    *****
    ***** location: Rzeszów
    *****

    ***** Position description:

    * Implementation of requirements of our product development
    * Design and documentation of solutions
    * Pass the software in our test management
    * Being contact for our support regarding technical challenges

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * Competent knowledge in Java and of the J2EE Stack components
    * Excellent technical experience with GWT and Web Applications in
    general together with experience in XML technologies, HTML5 and
    AJAX
    * Having at least 3 years of experience in the development of
    application servers particularly Jboss
    * Being familiar with the development tools Eclipse, Git and ANT
    * Knowledge of SQL and databases
    * Significant analytical thinking skills
    * Ability to work independently as well as in a team
    * Professional behavior in a self-confident manner
    * Good command in technical English

    ***** Nice to have:

    * Knowledge of the German language

    ***** We offer:

    * Good advancement opportunities
    * A competitive salary package
    * A challenging job in a multinational team
    * Innovative, international projects
    * An open and friendly working environment

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/9160-00e55347c1bfdfd5de9e
    1ecd532.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=4f38d37c4ce714af1ab23539a9d1c01f