eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / OPERATOR HELP DESK / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-08-31 16:29:57
    Temat: Warszawa / OPERATOR HELP DESK / etat
    Od: "Bank.pl" <C...@i...pl>

    Jeden z największych polskich banków, o stabilnej sytuacji na rynku,
    cieszący się dużym zaufaniem wśród klientów, poszukuje kandydatów do Pionu
    Informatyki w Centrali w Warszawie na stanowisko:



    OPERATOR HELP DESK

    NR REF.: 0708 / CIT-WHD / Operator



    Do zadań osób zatrudnionych należeć będzie:

    . obsługa zgłoszeń w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji,

    . realizowanie zgłoszeń od pracowników,

    . monitorowanie realizacje zgłoszeń,

    . opracowywanie raportów na potrzeby analizy jakości obsługi
    zgłoszeń,

    . zasilanie bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich
    rozwiązania.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    . wykształcenia wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
    (ewentualnie w trakcie studiów),

    . doświadczenia w pracy z klientem,

    . znajomości pakietu MS Office,

    . znajomość problematyki teleinformatycznej,

    . gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy.

    Wybranym osobom proponujemy:

    a.. pracę z infrastrukturą informatyczną o skali korporacyjnej,
    b.. dostęp do najnowszych technologii,
    c.. pracę w dynamicznym i kompetentnym zespole.


    Oferty (CV + list motywacyjny) opatrzone powyższym numerem referencyjnym (z
    dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)
    prosimy przesłać na adres e-mail: C...@i...pl



    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
    Gwarantujemy dyskrecję.




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1