-
1. Data: 2007-08-31 16:29:57
Temat: Warszawa / OPERATOR HELP DESK / etat
Od: "Bank.pl" <C...@i...pl>
Jeden z największych polskich banków, o stabilnej sytuacji na rynku,
cieszący się dużym zaufaniem wśród klientów, poszukuje kandydatów do Pionu
Informatyki w Centrali w Warszawie na stanowisko:
OPERATOR HELP DESK
NR REF.: 0708 / CIT-WHD / Operator
Do zadań osób zatrudnionych należeć będzie:
. obsługa zgłoszeń w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
kierowania do realizacji,
. realizowanie zgłoszeń od pracowników,
. monitorowanie realizacje zgłoszeń,
. opracowywanie raportów na potrzeby analizy jakości obsługi
zgłoszeń,
. zasilanie bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich
rozwiązania.
Od Kandydatów oczekujemy:
. wykształcenia wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
(ewentualnie w trakcie studiów),
. doświadczenia w pracy z klientem,
. znajomości pakietu MS Office,
. znajomość problematyki teleinformatycznej,
. gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy.
Wybranym osobom proponujemy:
a.. pracę z infrastrukturą informatyczną o skali korporacyjnej,
b.. dostęp do najnowszych technologii,
c.. pracę w dynamicznym i kompetentnym zespole.
Oferty (CV + list motywacyjny) opatrzone powyższym numerem referencyjnym (z
dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)
prosimy przesłać na adres e-mail: C...@i...pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Gwarantujemy dyskrecję.