eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / OPERATOR HELP DESK / etatWarszawa / OPERATOR HELP DESK / etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Bank.pl" <C...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa / OPERATOR HELP DESK / etat
    Date: Fri, 31 Aug 2007 18:29:57 +0200 (CEST)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 61
    Approved: c...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <fb0t5u$e45$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1188577797 2302 193.219.28.162 (31 Aug 2007 16:29:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Aug 2007 16:29:57 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    Content-Length: 1661
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1188296702 14469 194.242.62.23 (28 Aug 2007
    10:25:02 GMT)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Aug 2007 10:25:02 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: s01cfpi.pkobp.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Cezary Morga <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Original-Date: Tue, 28 Aug 2007 12:24:08 +0200
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:66570
    [ ukryj nagłówki ]

    Jeden z największych polskich banków, o stabilnej sytuacji na rynku,
    cieszący się dużym zaufaniem wśród klientów, poszukuje kandydatów do Pionu
    Informatyki w Centrali w Warszawie na stanowisko:



    OPERATOR HELP DESK

    NR REF.: 0708 / CIT-WHD / Operator



    Do zadań osób zatrudnionych należeć będzie:

    . obsługa zgłoszeń w zakresie ich rejestrowania, analizowania i
    kierowania do realizacji,

    . realizowanie zgłoszeń od pracowników,

    . monitorowanie realizacje zgłoszeń,

    . opracowywanie raportów na potrzeby analizy jakości obsługi
    zgłoszeń,

    . zasilanie bazy danych o rodzajach zgłoszeń i sposobach ich
    rozwiązania.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    . wykształcenia wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
    (ewentualnie w trakcie studiów),

    . doświadczenia w pracy z klientem,

    . znajomości pakietu MS Office,

    . znajomość problematyki teleinformatycznej,

    . gotowość do pracy w równoważnym systemie czasu pracy.

    Wybranym osobom proponujemy:

    a.. pracę z infrastrukturą informatyczną o skali korporacyjnej,
    b.. dostęp do najnowszych technologii,
    c.. pracę w dynamicznym i kompetentnym zespole.


    Oferty (CV + list motywacyjny) opatrzone powyższym numerem referencyjnym (z
    dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)
    prosimy przesłać na adres e-mail: C...@i...pl



    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
    Gwarantujemy dyskrecję.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1