-
1. Data: 2006-10-25 16:00:02
Temat: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
Od: "alphyra Polska Sp. z o.o." <c...@a...pl>
Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
Wymagania:
* wiek 20 - 35 lat,
* co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
telefonicznej obsługi klienta,
* umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
* umiejętność panowania nad emocjami,
* gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
* kultura osobista,
* osoba niepaląca.
Zakres obowiązków:
* Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
* Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów przez
* klienta za pomocą linii telefonicznej
* Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta do
ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
* Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych przez
firmę,
Oferujemy:
* pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
możliwość rozwoju osobistego,
* stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
motywacyjnego na adres c...@a...pl
Preferowana forma kontaktu: email
alphyra Polska Sp. z o.o.
Domaniewska 37
02-672 Warszawa
tel. +48 22 337 86 01