eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-10-25 16:00:02
    Temat: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
    Od: "alphyra Polska Sp. z o.o." <c...@a...pl>

    Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)

    Wymagania:
    * wiek 20 - 35 lat,
    * co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
    telefonicznej obsługi klienta,
    * umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
    * umiejętność panowania nad emocjami,
    * gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
    * kultura osobista,
    * osoba niepaląca.

    Zakres obowiązków:
    * Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
    * Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów przez
    * klienta za pomocą linii telefonicznej
    * Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta do
    ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
    * Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych przez
    firmę,

    Oferujemy:
    * pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
    możliwość rozwoju osobistego,
    * stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
    motywacyjnego na adres c...@a...pl

    Preferowana forma kontaktu: email

    alphyra Polska Sp. z o.o.
    Domaniewska 37
    02-672 Warszawa

    tel. +48 22 337 86 01

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1