eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "alphyra Polska Sp. z o.o." <c...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa / Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)
    Date: Wed, 25 Oct 2006 18:00:02 +0200 (CEST)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <eh573b$b8s$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1161792002 11862 193.219.28.162 (25 Oct 2006 16:00:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Oct 2006 16:00:02 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    Content-Length: 1185
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1161174955 11548 194.145.96.12 (18 Oct 2006
    12:35:55 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.0.7)
    Gecko/20060909 Firefox/1.5.0.7
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Oct 2006 12:35:55 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-HTTP-Posting-Host: host-45-130.spray.net.pl
    X-Original-X-Mailer-Location: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    X-Original-NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    X-Original-X-Mailer: Interfejs do publikacji ogloszen na pl.praca.oferowana
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Wed, 18 Oct 2006 12:35:55 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:62782
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)

    Wymagania:
    * wiek 20 - 35 lat,
    * co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w dziale
    telefonicznej obsługi klienta,
    * umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
    * umiejętność panowania nad emocjami,
    * gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli,
    * kultura osobista,
    * osoba niepaląca.

    Zakres obowiązków:
    * Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
    * Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów przez
    * klienta za pomocą linii telefonicznej
    * Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta do
    ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
    * Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych przez
    firmę,

    Oferujemy:
    * pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
    możliwość rozwoju osobistego,
    * stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
    motywacyjnego na adres c...@a...pl

    Preferowana forma kontaktu: email

    alphyra Polska Sp. z o.o.
    Domaniewska 37
    02-672 Warszawa

    tel. +48 22 337 86 01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1