eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa/Kierownik działu Service Desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-05-21 16:56:57
    Temat: Warszawa/Kierownik działu Service Desk
    Od: "TouK sp. z o.o. s.k.a." <t...@o...pl>

    nr-ref: 08/SD/02

    Dział Service Desk jest odpowiedzialny za kontakty z działami IT klientów w
    zakresie utrzymania aplikacji dostarczonych przez TouK. Do zadań działu należy
    bieżąca obsługa incydentów zgłaszanych przez klientów firmy. Nasi klienci
    działają w branżach: telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i
    wydawniczej.
    Oczekiwania:
    * wykształcenie wyższe, techniczne
    * doświadczenie w kierowaniu zespołem
    * znajomość ITIL
    * podstawowa znajomość baz danych i języków programowania
    * znajomość języka angielskiego

    Zakres obowiązków:
    * organizacja i nadzorowanie pracy działu
    * monitorowanie realizacji zgłoszeń w ramach SLA
    * raportowanie


    Oferujemy:
    * ciekawe i rozwijające zadania
    * przyjazną atmosferę w pracy
    * adekwatne do umiejętności wynagrodzenie
    * stałe zatrudnienie w dogodnej formie
    * pracę w biurze w Warszawie

    Osoby zainteresowane ofertami pracy prosimy o przesłanie swojego CV na adres
    p...@t...pl. W zgłoszeniu prosimy umieścić klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę
    na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb
    niezbędnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997 o ochronie
    danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)"

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1