PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Handlowiec/Specjalista ds kluczowych klientów, dotychczas w branży IT

  • 1. Data: 2004-01-30 14:32:01
    Temat: Warszawa - Handlowiec/Specjalista ds kluczowych klientów, dotychczas w branży IT
    Od: "Joanna K." <k...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Mam 26 lat, ponad 5-letnie doświadczenie w pracy, w tym w branży
    informatycznej, administracji.

    Posiadam doświadczenie w pracy z klientami biznesowymi, samodzielnie
    prowadziłam grupę kluczowych klientów firmy, opracowywałam strategię
    współpracy z klientem, przygotowywałam oferty, prezentacje rozwiązań
    oferowanych przez firmę.

    Poszukuję pracy jako Handlowiec, Specjalista ds. Kluczowych Klientów, jestem
    jednak otwarta na inne stanowiska pracy.
    Inne branże również mile widziane.
    Bardzo ważne są dla mnie możliwości rozwoju i atmosfera w pracy.

    Pracę mogę rozpocząć od 1 lutego 2004r.

    Nie jestem zainteresowana pracą jako agent ubezpieczeniowy ani akwizycją. :)
    W przypadku poważnych ofert na życzenie prześlę CV.

    Kontakt via e-mail : k...@w...pl

    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna