PracaGrupypl.praca.szukanaInżynier (Wrocław, Warszawa, Śląsk)

  • 1. Data: 2004-01-30 13:59:16
    Temat: Inżynier (Wrocław, Warszawa, Śląsk)
    Od: gabriel <z...@p...fm>

    27 lat

    wykształcenie wyższe, mgr inz. Systemy pomiarowe i sterowanie na
    Politechnice Częstochowskiej.
    wyksztalcenie technieczne, tech. teletransmisji Techniczne Zaklady
    Naukowe

    doswiadczenie zawodowe:
    1. handlowiec - branza elektryczna
    2. kierownik magazyna - wytwornia konstrukcji stalowych
    3. kierownik ds. zaopatrzenia - wytwornia konstrukcji stalowych
    4. kontrola jakosci - wytwornia konstrukcji stalowych

    umiejetnosci dodatkowe:
    1. deklaracja zmiany miejsca zamieszkania (od zaraz: Warszawa, Wroclaw,
    slask)
    2. prawo jazdy kat. b - duze doswiadczenie
    3. doskonalala znajomosc rysunku technicznego
    4. doskonala umiejetnosc wyszukiwania potrzebnych informacji
    5. jez. angielski, jez. niemiecki - znajomosc podstawowa
    6. wlasny samochod, komputer z dostepem do internetu
    7. podstawowa umiejetnosc programowania malych sterownikow typu: Logo,
    Easy
    8. bez nalogow
    9. znajomosc programow graficznych (Corel, Photoshop, Paint Shop Pro,
    Flash)
    10. doskonala znajomosc komputera

    kontakt:
    e-mail: g...@g...pl
    gg: 44568
    tel. +48 604 888 301

  • 2. Data: 2004-01-30 14:40:29
    Temat: Re: Inżynier (Wrocław, Warszawa, Śląsk)
    Od: "Mack" <m...@a...gazeta.pl>

> [...]
    > Wroclaw, slask)
    > 6. wlasny samochod, komputer z dostepem do internetu

    o ile mnie uczono w szkołach to są inne cechy
    a nie umiejętności.