PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/Gradka.plWarszawa/Gradka.pl
  • Data: 2002-11-13 12:40:56
    Temat: Warszawa/Gradka.pl
    Od: "Paweł Czochra" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To jest skandal.
    Tyle ciśnie mi się na usta... tzn mam wiecej kalumni ale sobie daruję.
    Bardzo się rozczarowałem postępowaniem gratki.pl. Do tej pory zamieszczanie
    ogłoszeń w rubryce "Szukam Pracy" było bezpłatne.
    Dla ludzi o trudnej sytuacji materialnej była to jedyna forma zaistnienia
    na rynku pracy.
    Ja osobiście rozpocząłem znajomość z ich serwisem od zamieszczania ogłoszeń
    w rubryce "Szukam Pracy". Wtedy były bezpłatne.
    Nie mam pracy i korzystam z uprzejmości mojej matki, która ma stałe
    łącze SDI. Teaz nie mam możliwości zaistnienia.
    Nie stać mnie na wysłanie SMS'a nawet za ta głupia złotówkę a co z tymi co
    nie mają "komórek"?
    Tak oto gratka.pl postanowiła zarabiać na najbiedniejszych. Mam nadzieje, że
    ten kto wpadł na ten "doskonały" pomysł będzie kiedyś w podobnej jak ja
    i 15309 ogłaszających się w serwisie ludzi. Życzę wtedy powodzenia.
    Chyba nie zjedzą gratki żywcem na grupach dyskusyjnych.

    Pozdrawiam.
    Paweł Czochra

    Ps.
    Co to za gradka? Zmienić nazwę.