PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/Gradka.pl

  • 1. Data: 2002-11-13 12:40:56
    Temat: Warszawa/Gradka.pl
    Od: "Paweł Czochra" <p...@w...pl>

    To jest skandal.
    Tyle ciśnie mi się na usta... tzn mam wiecej kalumni ale sobie daruję.
    Bardzo się rozczarowałem postępowaniem gratki.pl. Do tej pory zamieszczanie
    ogłoszeń w rubryce "Szukam Pracy" było bezpłatne.
    Dla ludzi o trudnej sytuacji materialnej była to jedyna forma zaistnienia
    na rynku pracy.
    Ja osobiście rozpocząłem znajomość z ich serwisem od zamieszczania ogłoszeń
    w rubryce "Szukam Pracy". Wtedy były bezpłatne.
    Nie mam pracy i korzystam z uprzejmości mojej matki, która ma stałe
    łącze SDI. Teaz nie mam możliwości zaistnienia.
    Nie stać mnie na wysłanie SMS'a nawet za ta głupia złotówkę a co z tymi co
    nie mają "komórek"?
    Tak oto gratka.pl postanowiła zarabiać na najbiedniejszych. Mam nadzieje, że
    ten kto wpadł na ten "doskonały" pomysł będzie kiedyś w podobnej jak ja
    i 15309 ogłaszających się w serwisie ludzi. Życzę wtedy powodzenia.
    Chyba nie zjedzą gratki żywcem na grupach dyskusyjnych.

    Pozdrawiam.
    Paweł Czochra

    Ps.
    Co to za gradka? Zmienić nazwę.

  • 2. Data: 2002-11-13 14:44:08
    Temat: oto co odpowiedziala Gratka
    Od: "Paweł Czochra" <p...@w...pl>

    Szanowny Panie,

    Rozumiemy i szanujemy Pana punkt widzenia. Prosimy również zrozumieć nasze
    motywy.

    W każdej transkacji są dwie strony. Z jednej strony jest np. osoba szukająca
    pracy, ale z drugiej jest pracodawca, szukający pracowników. Myślimy, że
    głównym celem osób szukających pracy nie jest zaoszczędzenie 1 zł, lecz
    znalezienie pracy.

    Nasza decyzja o wprowadzeniu opłaty rejestracyjnej została spowodowana
    analogicznymi jak Pański, pełnymi pretensji mailami, tylko że od
    pracodawców mocno krytykujących jakość naszej bazy danych. Darmowe
    zamieszczanie ofert, przy dużej popularności serwisu, daje niestety duże
    pole do róznych nadurzyć czy wygłupów.

    W trosce o to, by pracodawcy nie odeszli od korzystania z naszej bazy ofert
    i w trosce o to, by oferty u nas zamieszczone mogły być rzeczywiście
    poważnie potraktowane przez pracodawców i były skuteczne, zdecydowliśmy się
    na rejestrację.

    Przyjęliśmy najniższą możliwą opłatę - symboliczne 1 zł.

    Mamy nadzieję, że mimo wszystko pozostanie Pan użytkownikiem naszego serwisu
    i będzie Pan razem z nami tworzyć SKUTECZNE medium kontaktów pomiędzy
    pracodawcami a szukającymi pracy.

    Z wyrazami szacunku

    Zespół Gratka.pl

  • 3. Data: 2002-11-13 14:45:29
    Temat: oto co odpowiedzialem Gratce
    Od: "Paweł Czochra" <p...@w...pl>

    "że głównym celem osób szukających pracy nie jest zaoszczędzenie 1 zł, lecz
    znalezienie pracy."
    Za to zdanie powinienem Pana (..) - to tak między nami.
    Skoro jak Pan twierdzi zdarzają sie "nadurzycia" to przecież po to jest
    administrator i ludzie mu podlegli oraz magiczny klawisz Delete. I nie ma
    nadużyć. Prócz tego wytarczy wprowadzić rozróżnienia tematyczne, jak np.
    szukam pracy - komputerowe, biurowe, zdalna, kadra kierownicza, handlowcy.
    To na pewno poprawi przejrzystość układu dla pracodawców "przekopujących"
    się przez oferty.

    Pozdrawiam
    Paweł Czochra

  • 4. Data: 2002-11-14 08:09:24
    Temat: Re: Warszawa/Gradka.pl
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Paweł Czochra <p...@w...pl> wrote:

    > To jest skandal.

    NTG!

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2002-11-14 08:27:48
    Temat: Re: oto co odpowiedzialem Gratce
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Człowieku!

    Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej NIE GWARANTUJE Ci bezpłatnego
    dostępu do serwisów www pośrednictwa pracy! Nie gwarantuje Ci nawet
    dostępu do Internetu!

    Nie stać Cię na 1 zł? - to NIE KORZYSTAJ z tego serwisu!
    Nikt Cię do tego nie zmusza! Możesz zrezygnować i szukać
    pracy gdzie indziej. Gdzie tylko chcesz. Żyjesz w wolnym
    kraju.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-14 16:11:36
    Od: "krzysiekkpol" <k...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Paweł Czochra" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | To na pewno poprawi przejrzystość układu dla pracodawców "przekopujących"

    W pełni się z tym zgadzam. Każde płatne pośrednictwo pracy zakrawa na
    mniejsze lub większe oszustwo (np. praca chałupnicza - wyślij znaczki,
    zapłać w ciemno za przesłaną tobie umowę o pracę pracę ileś zł, czy też
    wpłać kaucję na ewentualne szkody pracodawcy). Pośrednikom pracy
    zazwyczaj płacą pracodawcy.
    ________
    krzysiekkpol
    GG : 238450