PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa, Dyrektora Oddziałów Produktów Depozytowych, praca stała

  • 1. Data: 2006-03-02 11:07:21
    Temat: Warszawa, Dyrektora Oddziałów Produktów Depozytowych, praca stała
    Od: Most Wanted! <k...@m...pl>

    Dla naszego Klienta, instytucji finansowej, poszukujemy odpowiednich
    kandydatów na stanowisko:

    Dyrektora Oddziałów Produktów Depozytowych
    DOD/KK
    Warszawa

    Zakres obowiązków:
    - Kierowanie oddziałem depozytów w Warszawie,
    - Odpowiedzialność za sprzedaż i utrzymywanie klientów,
    - Lokalne promowanie sprzedaży
    - Zarządzanie podległym zespołem

    Wymagania:
    - Wykształcenie wyższe: finanse i bankowość lub zarządzanie,
    - Co najmniej 2-letnie doświadczenie w sprzedaży,
    - Znajomość rynku produktów inwestycyjnych (szczególnie
    depozytów),
    - Pożądana znajomość rynku przedsiębiorstw,
    - Umiejętność kierowania zespołem pracowników,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,
    - Umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
    - Zdolności analitycznego myślenia,
    - Komunikatywność
    - Cechy lidera.

    forma zatrudnienia:umowa o pracę

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji w postaci CV
    (załącznik w Word) na adres:
    k...@m...pl

    W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia
    29.08.97, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)