eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik help desk / Kraków / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-03-02 10:54:02
    Temat: Pracownik help desk / Kraków / etat
    Od: "Robert Weber" <r...@g...com.pl>

    Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce, poszukuje:

    PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI

    Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie kontaktu z
    klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na korespondencję elektroniczną,
    pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów, przygotowywanie pism i
    newsów dla prasy oraz nadzorowanie społeczności internetowej graczy.

    Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
    - umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i redagowania w
    nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
    hiszpańskiego lub francuskiego,
    - wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby które
    ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
    - komunikatywność,
    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
    - bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera,
    - biegłe poruszanie się w Internecie,
    - mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
    administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych społeczności
    internetowych.

    Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
    dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
    angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod uwage!

    Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty prosimy
    przesyłać pocztą elektroniczną na adres: o...@g...com.pl

    Odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1