-
1. Data: 2006-03-02 10:54:02
Temat: Pracownik help desk / Kraków / etat
Od: "Robert Weber" <r...@g...com.pl>
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce, poszukuje:
PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie kontaktu z
klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na korespondencję elektroniczną,
pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów, przygotowywanie pism i
newsów dla prasy oraz nadzorowanie społeczności internetowej graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i redagowania w
nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
hiszpańskiego lub francuskiego,
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby które
ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
- komunikatywność,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera,
- biegłe poruszanie się w Internecie,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych społeczności
internetowych.
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod uwage!
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty prosimy
przesyłać pocztą elektroniczną na adres: o...@g...com.pl
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl