eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Account Manager - specjalista ds. sprzedaży i relacji z klientami PUBLIC
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-11-19 19:34:28
    Temat: Warszawa / Account Manager - specjalista ds. sprzedaży i relacji z klientami PUBLIC
    Od: "HR Benefits Doradztwo Personalne" <k...@h...pl>

    Pracodawca: HR Benefits
    Zatrudni na stanowisko:
    Account Manager - specjalista ds. sprzedaży i relacji z klientami PUBLIC
    Miejsce pracy:

    Warszawa



    Opis stanowiska:
    Na proponowanym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny za rozwój
    kontaktów biznesowych z istniejącymi i nowymi klientami z sektora
    administracji publicznej. Głównymi klientami są urzędy administracji
    publicznej. Oferowane rozwiązania to portale samorządowe, eUrząd, BIP oraz
    systemy obiegu dokumentów.

    Wymagania:
    Zakres obowiązków:
    ? Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez kontakty własne, obsługę
    przychodzących zapytań oraz rozwijanie istniejących relacji z aktualnymi
    klientami firmy,
    ? Analizę potrzeb i oczekiwań oraz przygotowywanie materiałów sprzedażowych
    (wycen, prezentacji, ofert, umów - na bazie standardów firmowych),
    ? Prowadzenie prezentacji i demonstracji oferowanych systemów i rozwiązań,
    ? Prowadzenie projektów w części sprzedażowej do momentu podpisania umowy
    oraz przekazania ich do realizacji.
    ? Finalizowanie i negocjowanie umów z klientami, nadzór nad realizacją
    projektów
    ? Tworzenie planów i ich realizacja,
    ? Dbałość o wizerunek firmy wobec klientów.

    Wymagania szczegółowe:
    ? Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
    ? Udokumentowane sukcesy w sprzedaży do klientów sektora administracji
    publicznej,
    ? Wysoka motywacja do pracy, nastawienie na sukces,
    ? Zainteresowanie zagadnieniami wykorzystywania Internetu w administracji
    publicznej,
    ? Ogólna wiedza marketingowa,
    ? Dyspozycyjność,
    ? Biegła umiejętność posługiwania się pakietem biurowym MS Office (Word,
    Excel, PowerPoint),
    ? Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym,
    ? Ukończone studia wyższe,
    ? Zamieszkanie w Warszawie,
    ? Prawo jazdy.


    Kontakt:
    CV ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym prosimy nadsyłać na adres e-mail
    k...@h...pl

    Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O
    ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".

    HR Benefits Doradztwo Personalne
    ul. Meander 15
    02-791 Warszawa
    tel. 022 409 61 20
    fax. 022 409 61 20
    email: biuro[nospam]@hrb.pl
    www.hrb.pl




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1