-
1. Data: 2007-11-19 19:32:15
Temat: Specjalista ds telekomunikacji, Warszawa, etat
Od: "Małgorzata Napiórkowska" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
Manpower Professional dla jednego ze swoich Klientow poszukuje Kandydatow na
stanowisko:
Szczegóły oferty
administracja centrala telefoniczną Avaya
administracja i konfiguracja kanałów E1 dostarczanych przez operatorów
monitorowanie stanu łączy
administracja systemem poczty głosowej
administracja systemem rejestracji/nagrywania rozmów telefonicznych dla call
center
obsługa systemu CMS (Call Management System)
administracja systemem IDS
Wymagania:
minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku administratora centrali
telefonicznej Avaya
doświadczenie przy instalacji / projektowaniu systemów okablowania strukturalnego
doświadczenie w pracy w środowisku w którym funkcjonowało CallCenter
podstawowa wiedza z zakresu projektowania, budowy i zasad funkcjonowania sieci
LAN i WAN, WLAN opartych na urządzeniach Cisco i NokiaIP
umiejętność konfiguracji i rozwiązywania podstawowych problemów na
urządzeniach Cisco
wiedza z zakresu Media Gateway, Enterprise Survivable Servers, Vectoring, Hunt
Group, AAR/ARS, ASAI, Audio codec
wiedza z zakresu systemów taryfikacyjnych, systemów rejestracji/nagrywania głosu
znajomość zasad budowy i administrowania systemu okablowania strukturalnego
znajomość protokołów i aplikacji do zarządzania siecią i bezpieczeństwem sieci
teleinformatycznej: ACS CiscoSecure, Cisco CW2000
dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie cv na adres:
m...@m...waw.pl
Manpower Professional
ul. Nowogrodzka 68
Warszawa
tel: +48 22 50 40 855
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/