PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYPOWIEDZENIE I L4

  • 1. Data: 2007-04-03 21:20:51
    Temat: WYPOWIEDZENIE I L4
    Od: "jacenty_K" <j...@g...pl>

    Witam

    Mam pewien problem.
    Chciałbym zmienić pracę, napisałem wypowiedzenie - zostało
    zaakceptowane ale muszę być w nowej pracy wcześniej . Nie wiem co mam
    teraz robić. Obecny pracodawca z czystej złośliwości nie chce mi
    skrócić okresu wypowiedzenia ani podpisać zaległy urlop. Co wobec
    tego? L4? Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie umowy
    zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?

  • 2. Data: 2007-04-03 21:32:02
    Temat: Re: WYPOWIEDZENIE I L4
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 03-04-2007 o 23:20:51 jacenty_K <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz robić. Obecny pracodawca z czystej złośliwości nie chce mi
    > skrócić okresu wypowiedzenia ani podpisać zaległy urlop. Co wobec

    A chory jestes?

    > Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie umowy
    > zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?

    Oczywiście.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-04-03 22:43:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1175635251.554900.129650@l77g2000hsb.googlegrou
    ps.com
    jacenty_K <j...@g...pl> pisze:

    > Chciałbym zmienić pracę, napisałem wypowiedzenie - zostało
    > zaakceptowane
    Zaakceptowane?? Dziecko jesteś?

    > ale muszę być w nowej pracy wcześniej . Nie wiem co mam
    > teraz robić. Obecny pracodawca z czystej złośliwości nie chce mi
    > skrócić okresu wypowiedzenia ani podpisać zaległy urlop.
    Urlopu się nie podpisuje. Urlopu się udziela (albo nie). Pracodawca łaski
    nie robi - wyegzekwuj swoje uprawnienia, masz przecież środki prawne.

    > Co wobec tego? L4?
    Po co?

    > Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie umowy
    > zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?
    Nie ma to związku z biegnącym okresem wypowiedzenia. Może mieć za to z ew.
    zakazem konkurencji.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-04-03 23:43:29
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "jacenty_K"

    >teraz robić. Obecny pracodawca z czystej złośliwości nie chce mi
    >skrócić okresu wypowiedzenia ani podpisać zaległy urlop.

    Dziwię się Twojemu pracodawcy, nieudzielenie zaległego urlopu do 31 marca
    jest karalne. Może nie zdaje sobie z tego sprawy i wystarczy wydrukować i
    podesłać mu informację na ten temat?

    >Co wobec tego? L4? Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie
    >umowy
    >zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?

    Możesz.
    -
    Asia

  • 5. Data: 2007-04-04 15:03:30
    Od: "jacenty_K" <j...@g...pl>

    Dziękuję za info. pozdrawiam wszystkich.

  • 6. Data: 2007-04-04 15:40:21
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    jacenty_K wrote:

> [...]
    > tego? L4? Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie umowy
    > zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?

    Ale zus się może czepnąć, że masz L4 i pracujesz, sugeruję CI:
    1) Urlop na rządanie(2 dni w roku)
    2) Zaległy urlop musi być wykożystany do 31 marca, więc napisz pismo, że
    mają Ci wydać urlop.
    3) Zadzwoń do PIP, tam jest taki prawnik, on Ci powie jak zmusić pracodawcę
    do wydania tego urlopu.
    4) Po prostu nie przyjdź do pracy.

  • 7. Data: 2007-04-04 15:48:09
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Herakles"
    4

    > 4) Po prostu nie przyjdź do pracy.
    Może się skończyć dyscyplinarką, nie polecam.
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*