PracaGrupypl.praca.dyskusjeWYPOWIEDZENIE I L4 › Re: WYPOWIEDZENIE I L4
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: WYPOWIEDZENIE I L4
    Date: Wed, 04 Apr 2007 17:40:21 +0200

    jacenty_K wrote:

    > Witam
    >
    > Mam pewien problem.
    > Chciałbym zmienić pracę, napisałem wypowiedzenie - zostało
    > zaakceptowane ale muszę być w nowej pracy wcześniej . Nie wiem co mam
    > teraz robić. Obecny pracodawca z czystej złośliwości nie chce mi
    > skrócić okresu wypowiedzenia ani podpisać zaległy urlop. Co wobec
    > tego? L4? Czy mogę być na wypowiedzeniu i pracować w formie umowy
    > zlecenia albo umowy o dzieło w nowej firmie?

    Ale zus się może czepnąć, że masz L4 i pracujesz, sugeruję CI:
    1) Urlop na rządanie(2 dni w roku)
    2) Zaległy urlop musi być wykożystany do 31 marca, więc napisz pismo, że
    mają Ci wydać urlop.
    3) Zadzwoń do PIP, tam jest taki prawnik, on Ci powie jak zmusić pracodawcę
    do wydania tego urlopu.
    4) Po prostu nie przyjdź do pracy.