PracaGrupypl.praca.szukana › WWW, Grafika, LOGA - tanio!!!

  • 1. Data: 2003-10-17 16:18:40
    Temat: WWW, Grafika, LOGA - tanio!!!
    Od: "artlog" <a...@o...pl>

    Masz dosyć patrzenia na monotonne i nieestetyczne strony WWW?
    Chcesz mieć stronę z prawdziwego zdarzenia, która przyciągnie
    setki bądź nawet tysiące zainteresowanych? To wszystko jest
    możliwe!!! Szata graficzna na Twojej witrynie internetowej
    to rzecz, której nie powinieneś zaniedbać. Ja pomogę Ci stworzyć
    stronę ze wspaniałą grafiką za Naprawdę NISKĄ Cenę!!! Mam wieloletnie
    doświadczenie w tworzeniu grafiki na strony WWW(loga, bannery,
    przyciski itp.)
    Przykładowe pracki:

    http://www.artlog.republika.pl/art/
    http://www.artlog.republika.pl/test/