PracaGrupypl.praca.szukana › Student szuka pracy (Warszawa)

  • 1. Data: 2003-10-17 14:23:43
    Temat: Student szuka pracy (Warszawa)
    Od: "Dominik Tomaszewski" <d...@t...pl>

    Mam na imię Dominik, skończyłem LO im. Adama Mickiewicza i aktualnie
    jestem studentem wydziału fizyki doświadczalnej Uniwersytetu Warszawskego.
    Poszukuję pracy (najchętniej na weekendy) w Warszawie lub okolicach. Mam
    na celu zdobycie doświadczenia i dorobienie do kieszonkowego. Jestem w
    stanie podjąć każde interesujące wyzwanie.

    Umiejętności:
    -Obsługa sytemów Windows 95/98/XP łącznie z konfiguracją
    -Umiem posługiwać się MsOffice, wszelkiego rodzaju edytorami grafiki (Corel,
    Photoshop), szybko uczę się obsługi nowych programów
    -Potrafię budować nieskomplikowane strony www, znam podstawy języka HTML
    -Znajomość budowy komputera (jestem w stanie sam złożyć, zmodernizować,
    naprawić komputer PC)
    -Pracowałem na umowę-zlecenie w biurze rachunkowym gdzie zajmowałem się
    tworzeniem prostych baz danych w Excel'u, poza tym księgowałem faktury,
    wprowadzałem nowych kontrachentów.
    -Posiadam certyfikat "First Certificate in English"
    -Posiadam prawo jazdy kat. B

    Poza tym jestem człowiekiem kontaktowym, bezproblemowym, dostosowywuję
    się do sytuacji, jestem elastyczny, staram się sumiennie wykonywać swoje
    obowiązki.

    Ewentualne oferty proszę przesyłać pod adres d...@o...pl