-
1. Data: 2007-06-11 21:37:14
Temat: WROCŁAW - Pracownik działu Help Desk
Od: "Filip Pilny" <f...@p...fm>
Pracownik działu Help Desk
Miasto: Wrocław
Rodzaj pracy: Praca stała
Opis stanowiska:
Poszukujemy dyspozycyjnych studentów studiów dziennych oraz zaocznych do
pracy w dziale Help Desk - telefoniczna obsługa klientów firmy
świadczącej usługi dostępu do Internetu.
Opis Firmy:
Call Center Inter Galactica świadczy usługi outsorcingowe bezpośrednio
związane z obsługą infolinii, reklamą i sprzedażą produktów, badaniami
rynkowymi i marketingowymi, czyli wszystkimi elementami, które składają
się na dobry wizerunek firmy i przekładają na sukces. Powstaliśmy w
marcu 2001 roku jako partner niemieckiej firmy, a nasze działania
obejmują głównie rynek niemiecki oraz polski. Naszym kontrahentom
zapewniamy nowoczesne i wydajne rozwiązania w zakresie obsługi połączeń
telefonicznych, wysoki poziom obsługi klientów oraz wykwalifikowaną kadrę.
Wymagamy:
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
- poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi
- zdolności interpersonalnych - kontakt z klientem
- gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym
- dyspozycyjności minimum 25 godzin tygodniowo
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- wieku do 25 lat
Oferujemy:
- zdobycie praktycznej wiedzy związanej z branżą IT
- atrakcyjny system szkoleń
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenia
- elastyczne godziny pracy
- miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Sposób kontaktu:
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na stronie
www.ccig.pl/pl/praca/ .