eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWROCŁAW - Pracownik działu Help DeskWROCŁAW - Pracownik działu Help Desk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Filip Pilny" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: WROCŁAW - Pracownik działu Help Desk
    Date: Mon, 11 Jun 2007 23:37:14 +0200 (CEST)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 47
    Approved: c...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <f4k46j$jbt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1181597834 4218 193.219.28.162 (11 Jun 2007 21:37:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2007 21:37:14 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1181586451 19837 83.8.60.198 (11 Jun 2007
    18:27:31 GMT)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2007 18:27:31 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: abps198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Cezary Morga <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Original-Date: Mon, 11 Jun 2007 20:22:20 +0200
    X-Original-X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:65683
    [ ukryj nagłówki ]

    Pracownik działu Help Desk
    Miasto: Wrocław
    Rodzaj pracy: Praca stała


    Opis stanowiska:
    Poszukujemy dyspozycyjnych studentów studiów dziennych oraz zaocznych do
    pracy w dziale Help Desk - telefoniczna obsługa klientów firmy
    świadczącej usługi dostępu do Internetu.


    Opis Firmy:
    Call Center Inter Galactica świadczy usługi outsorcingowe bezpośrednio
    związane z obsługą infolinii, reklamą i sprzedażą produktów, badaniami
    rynkowymi i marketingowymi, czyli wszystkimi elementami, które składają
    się na dobry wizerunek firmy i przekładają na sukces. Powstaliśmy w
    marcu 2001 roku jako partner niemieckiej firmy, a nasze działania
    obejmują głównie rynek niemiecki oraz polski. Naszym kontrahentom
    zapewniamy nowoczesne i wydajne rozwiązania w zakresie obsługi połączeń
    telefonicznych, wysoki poziom obsługi klientów oraz wykwalifikowaną kadrę.


    Wymagamy:
    - bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
    - bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi
    - poprawnej polszczyzny i płynności wypowiedzi
    - zdolności interpersonalnych - kontakt z klientem
    - gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym
    - dyspozycyjności minimum 25 godzin tygodniowo
    - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
    - wieku do 25 lat


    Oferujemy:
    - zdobycie praktycznej wiedzy związanej z branżą IT
    - atrakcyjny system szkoleń
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenia
    - elastyczne godziny pracy
    - miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole



    Sposób kontaktu:
    Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza na stronie
    www.ccig.pl/pl/praca/ .


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1