PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA - szukam rozwoju zawodowego...

  • 1. Data: 2004-01-22 09:47:54
    Temat: WARSZAWA - szukam rozwoju zawodowego...
    Od: "Agnieszka Cebula" <a...@N...gazeta.pl>

    Szukam rozwoju zawodowego, a nie monotonnej pracy&#8230;
    Szukam pracy najchętniej na stanowisku asystentki w Dziale Analiz,
    Projektów, Sprzedaży/Handlowym, Marketingu, IT itp. Pracy, która da mi
    satysfakcję, pozwoli mi na rozwój i pełne wykorzystanie mojej wiedzy,
    praktyki i predyspozycji zawodowych.

    &#8226; 2 lata doświadczenia w pracy biurowej w tym 3 miesiące praktyki w
    firmie informatycznej w Warszawie na stanowisku asystentki
    &#8226; wykształcenie wyższe &#8211; mgr inż. geologii
    &#8226; studia podyplomowe z informatyki
    &#8226; dobra znajomość języka angielskiego
    &#8226; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Access, Excel, Word, Power
    Point, Outlook, CorelDraw, Visio, Symfonia oraz Internetu
    &#8226; kurs &#8222;Zarządzanie projektami dla kierowników projektu&#8221;
    &#8226; prawo jazdy kat. B
    &#8226; obecnie studiuję Zarządzanie i Marketing na Politechnice
    Warszawskiej &#8211; studia zaoczne magisterskie uzupełniające

    Jestem osobą otwartą na nowe wyzwania, ambitną, szybko nabywam nowe
    umiejętności, doskonale sobie radzę zarówno w pracy zespołowej jak i
    samodzielnej.

    Proszę o przesyłanie tylko poważnych ofert na adres: a...@w...pl