PracaGrupypl.praca.szukana › Doswiadczony telemarketer poszukuje

  • 1. Data: 2004-01-22 09:29:23
    Temat: Doswiadczony telemarketer poszukuje
    Od: "Telemarketer" <t...@o...pl>

    Przepracowałem ponad 3 lata w telemarketingu. Mam za sobą szkolenia
    ("Umiejętność obsługi klienta", "Telemarketing - klient na wyciągnięcie
    ręki", "Techniki telesprzedaży"). Zdobyłem doświadczenia w różnych branżach.
    Nawiążę współpracę z Firmą celem podjęcia obowiązków telemarketera. Moje
    dodatkowe atuty: wyższe wykształcenie z marketingu, bdb znajomość angielskiego,
    własny komputer ze stałym łączem Internetowym. Mogę pracować w domu. Wszystkie
    szczegóły - w tym zakres obowiązków :) - są DO UZGODNIENIA; jestem naprawdę
    elastyczny... Moc pozdrowień dla każdego, kto czyta moją ofertę:)

  • 2. Data: 2004-01-22 12:18:45
    Temat: Re: Doswiadczony telemarketer poszukuje
    Od: "The Yellow Advertising" <h...@p...onet.pl>

    Poszukujemy osoby o podobnym doświadczeniu do Pańskiego.
    Jesteśmy małą agencją reklamową, dynamicznie poszukującą nowych klientów.
    Pragniemy wykorzystać telefon jako jeden ze sposobów na nawiązywanie nowych
    kontaktów.

    Miło mi będzie jesli skontaktuje się Pan z naszą firmą.
    Proszę o maila: p...@t...com.pl
    z podaniem Pana oczekiwań.

    Pozdrawiam

    Piotr Mazurowski
    manager

  • 3. Data: 2004-02-06 11:13:55
    Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas)

    Prosze o przeslanie CV
    Daniel Walas

  • 4. Data: 2004-02-11 08:55:09
    Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas)

    Dzien dobry,

    Prosze mi nie przesylac ofert pracy. Moj post byl adresowany tylko i
    wylacznie do osoby, ktora jest rzekomo tym doswiadczonym
    telemarketerem. Czyli mowiac krotko, ja szukam doswiadczonych i mniej
    doswiadocznych telemarketerow.

    lacze pozdrowienia